بی راهه با کمپر !

با کمپر چه جاده هایی بریم؟

بی راهه با کمپر رفتن هم داستان خودشو داره!

اغلب ماشین هایی که در ایران تبدیل به کمپر می شن قدیمی هستن و اگر هم مدل بالا باشن، لوازم اونها کمیاب و گرونه !

بنابراین با کمپر قرار نیست هر جاده ایی رو بریم. مخصوصا اگه تنها هستیم.

بعضیا کمپر رو با ماشین آفرود اشتباه می گیرن و سعی می کنن باهاش بی راهه برن !  خیلی وقتا  هم جواب داده و لذت بردن اما موقعیت هایی هم بوده که گیر کردن و گرفتار شدن.

اصلا فرض بر اینکه ماشین قدرت داشته باشه و شما هم نگران هزینه هاش نباشین .  رفتن به جاده های بکری که ممکنه برای محیط زیست اون منطقه آسیب داشته باشه صلاح نیست. بهترین راه اینه که کمپرتون رو نزدیک منطقه ایی که امن هست پارک کنین و پیاده توی منطقه بکر قدم بزنین و برگردین.

شما وقتی تصمیم گرفتین با کمپر سفر کنین باید اصول و قواعدی رو رعایت کنین.کمپر  یعنی قراره هر بار خونه تون حیاط متفاوتی داشته باشه بنابراین درست نیست اونو تخریب کنین و برین یه جای دیگه.

 

انتقام طبیعت از کمپر

بعضیا توی کمپرشون کلی لوازم ایمنی و کمکی دارن . از دستگاه جوش و سنگ فرض بگیر تا وینچ و وافل برد و بیل و کلنگ !

به همین دلیل وقتی یه جای بکر می بینن ، ریسک می کنن و می رن توی منطقه . توی یکی از سفرهای کمپری به کویر ، چند نفر هوس کردن با کمپر بی راهه برن !  یعنی تو قسمت خشک شده دریاچه نمک دور دور کنن. البته این بازی رو اول چند تا ماشین آفرود شروع کردن و بعد چند تا کمپر رو هم قلقلک دادن که راهی بشن و بیفتن تو بی راهه!

همه چیز در ظاهر داشت خوب پیش می رفت و اونا داشتن کیف می کردن ، اما از یه جایی به بعد طبعیت خسته شد و انتقام خودش رو از اونا گرفت!

نظر شما چیه؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.