تجربه یک کمپرساز

تا زمانی که شناختی از شخصیت و علاقه های صاحب خودرو پیدا نکنم، ماشین رو براش تجهیز نمی کنم!

تجربه یک کمپرساز؛ پرسش و پاسخ

تا زمانی که شناختی از شخصیت و علاقه های صاحب خودرو پیدا نکنم، ماشین رو براش تجهیز نمی کنم!

این صحبت رضا قزوینی یکی از کمپرسازهای شناخته شده کشورمونه. رضا معتقده تا زمانی که متوجه نشیم مشتری به چه نوع رنگ و متریالی علاقه داره، تجهیز کمپر اشتباهه.

قطعا تمرین سفر بدون کمپر یا با خودرویی که هنوز تجهیز نشده به شما خیلی کمک می کنه تا بدونین نیاز واقعی تون برای تجهیز کمپر چیه.

پاسخ سوال‌های شما:

آقای قزوینی از اوایل دهه نود در حال تجهیز کمپره اما خودش هنوز کمپر نداره ! البته ماشین مناسب داره ولی هنوز فرصت نکرده تجهیزش کنه. رضا تجربه زیادی در ساخت انواع کمپر داره. به همین دلیل با کلی سوال به سراغش رفتیم.

برخی از سوال‌هایی که شما در صفحه اینستاگرام رادیوکمپر پرسیدین و ایشون جوابشو داده:

  • پاسخ به پرسش اکانت: caren_campri

در مورد برق کمپر که چه ولتاژ پنل و باطری تهیه کنیم

  • پاسخ به پرسش اکانت: beh2151

چرا در ایران کمپر اینقدر گران و کم هست ؟!

  • پاسخ به پرسش اکانت: kh_

ماشین های که توسط شرکت سازنده کمپر شدن ،با کیفیت تره و قابل استفاده تره ،یا خودمون تجهیز کنیم ؟؟؟

  • پاسخ به پرسش اکانت: toyota_eslami

کم هزینه ترین راه حل کولر درجا چیه؟

  • پاسخ به پرسش اکانت: dehkade_shz

سلام گرفتن استاندارد کمپر به چه صورت است؟

  • پاسخ به پرسش اکانت: mehdikhirkhahi

برای کسی که یک نفره و میخواد کمپر داشته باشه چه مدل کمپری رو پیشنهاد می دید؟

تجربه یک کمپرساز

تجربه یک کمپرساز

بالای صد خودرو تجهیز کردم

در برنامه ایی که درباره ساخت کمپر براتون تهیه کردیم، سعی کردیم علاوه بر پاسخ دادن به سوال‌های شما، نگاهی کلی به مقوله تجهیز کمپر در ایران داشته باشیم. از اونجایی که ما خط تولید کمپر نداریم و از طرفی به تعداد سلیقه آدمها نقشه و مدل تجهیز وجود داره، تجهیزکننده‌ها چالش های زیادی دارن.

بخشی از گفتگوی رادیو کمپر با رضا قزوینی رو بخونین:

تجهیز کمپر کار خیلی گسترده‌ایه، اینکه نقشه تهیه بشه، سازه‌ها تهیه بشه، درخواست مشتری توش دیده بشه، این‌ها تا بیاد به مرحله ظهور برسه خیلی خیلی چیز عجیب و غریبیه.

فقط می‌تونم اینو بگم ما نمونه‌های مختلف با کلاس‌های مختلف برای کمپر و کاروان داریم در انواع مختلف، چه یدک‌ها، چه کاروان‌ها، موتورهوم، تراک‌ها و هر چیزی که وجود داره، متریال‌های ‌شون بسیار باهم متفاوته.

در دنیا خیلی سازه‌های قالب‌گیری شده و بر اساس مواد خیلی خاص ریخته‌گری می‌شن و قالب‌گیری می‌شن. ما تو ایران الان از نظر مقدار هزینه‌ی که باید بشه تا به قالب و تولید بالا برسیم عقبیم، نه اینکه تو ایران امکانش نیست انجام بدیم، مساله اینه که مقرون به صرفه نیست.

تا الان چندتا کمپر تجهیز کردی؟

فکر می‌کنم بالای ۱۰۰تا

اگه الان یه نفر علاقه‌مند شده باشه که کمپر داشته باشه چه نوع خودرویی بهشون پیشنهاد می‌کنی؟

جواب این سوال واقعا ساده نیست. تعداد سر نشین، نوع سفرها و خیلی چیزهای دیگه تعیین کننده‌اس. من یه توضیحی بدم. یه سری آدما هستن دوست دارن برن شهرها رو بچرخن، پاساژ گردی بکنن ،غذا بخورن، به طبیعت علاقه ندارن برای اونا باید ماشینی تعریف بشه که ترددش تو شهر مجاز باشه، راحت باشن، جا پارک بتونن گیر بیارن و الا آخر. ولی این درمورد کسی که طبیعت رو می گرده خیلی فرق می کنه.

کسی که دوست داره بره طبیعت گردی کنه و جاده آسفالت می‌ره، با کسی که می‌خواد خاکی و کوره راه بره بازم فرق می‌کنن. من حتما صحبت می‌کنم و باید بدونم به چه سفرهایی علاقه داره، چه حسی دارن، کجاها بیشتر بهشون آرامش می‌ده و براساس اون، ماشین بهشون معرفی می‌کنم و البته با رنج قیمتی که مد نظرشونه. ولی به طور کلی ون‌ها گزینه‌هایی خوبی هستن، گزینه‌های بی‌دردسری هستن.

گفتگوی کامل درباره ساخت کمپر رو اینجا می تونین تماشا کنین.


همه چیز در باره‌ی کمپر

درسته، این دقیقا چیزیه که اگر به کمپر علاقه دارید یا دنبال کسب اطلاعات کامل و درست و درمون از کمپرها هستین، باید ببینید.

وارد دوره آموزشی بشید؛ اول ویدئویی که هست رو ببینید و در ادامه برید سراغ فصل اول و باقی ماجرا؛ مطمئنم خیلی چیزهای خوب یاد می‌گیرید.

دوره آموزشی همه چیز در باره‌ی کمپر



راستی، می‌تونید از طریق «درخواست مشاوره» و تکمیل یه فرم ساده، از ما مشاوره بگیرید و خیالتون راحت باشه که بهتون اطلاعات درست و دقیق در باره‌ی کمپر داده میشه.

ضمنا همینجا هم میتونید برامون کامنت بذارید تا با هم در ارتباط با شیم.

نظر شما چیه؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.