ون غزال پر قدرت

چطوری ون غزال پر قدرت داشته باشیم؟

بی مقدمه باید بگم هنر دید آدمو عمیق تر میکنه. یعنی یه هنرمند مخصوصا اگه عکاس باشه، چیزهایی رو میبینه که ما تو نگاه عادی  و روزمره ،خیلی راحت و خونسرد از کنارشون رد میشیم.

اصلا به رو خودمون هم نمیاریم.انقدر نگران آینده و اینکه چی میشه هستیم، که بیشتر فرصت زندگیمون ، راست دماغمون رو میگیریم و دوون دوون  فقط به روبرو ذل میزنیم . آخرشم یا تو چاله میفتیم و یا با همون دماغ کذایی میریم تو دیوار! بعدشم خسته و کوفته یه گوشه زندگی الکی شلوغمون ، زانو بغل میکنیم و از این که مسیر ما ته نداره و همه چی تکراریه، یا مثلا اینکه همه چی یه نواخته و بی حال ، افسرده میشیم!

هموطن کرمونی این داستان نه فقط افسرده نیست، بلکه خیلی هم سر حال و روپاست ، چون هم عکاسه هم اهل سفرو تجربه.

با دیدنش متوجه شدم واسه داشتن ذوق زندگی و کسب تجربه های لذت بخش ، سن و سال اصلا مهم نیست. یعنی وقتی عاشق زندگی باشی ، هیچ محدودیتی نداری و یه جورایی روح و روانت همیشه جوونه.برای همینه که این دوست عزیز بدون هیچ تغییر فنی، با یه ون غزال معمولی ، پر قدرت و با انرژی افتاده تو جاده بی انتهای تجربه و لذت از سفر.

ون غزال پر قدرت

 

سفر به سبک ون غزال

واسه شروع سفر ،مهم نیست با چه نوع وسیله ای شروع میکنی. مهم اینه که بخوای و به مقام خواستن برسی! به قول دوست کرمانی این قصه با یه کوله هم میشه رفت سفر.

وقتی اسم غزال رو میشنویم یاد موجو زیبا و تیز پا یی میفتیم  که هیچ بار اضافه ای با خودش نداره! برا همینم سبک و راحت سرعت میگیره. ما هم باید  یه جایی و یه روزی ، بار سنگین تعریفهای عمومی و غلط رو زمین بذاریم . اینطوری میتونیم واسه کشف ناشناخته هامون و تجربه زنده بودن و زندگی کردن بریم سفر.درست مثل هموطن کرمانی خودمون که از شونه خاکی زندگی پر حاشیه و شلوغ زده بیرون و افتاده تو جاده سفر با کمپر ون غزال. جالب اینه که هیچ تغییر خاصی تو امکانات فنی ماشین نداشته! در واقع این دوست عزیز، به جای ارتقای ون غزال، غزال درون خودشو فعال کرده!

غزال پرقدرت

 

امروز زندگی کن!

یه خواننده بود که میگفت امروز رو زندگی که فردا خیلی دیره!

حالا دنبال این نگردین که خواننده کی بوده. مهم مفهومیه که این جمله داره.میخوام بگم بعضی از ما واسه رسیدن به فردا امروزمون رو میبازیم! واضح تر اینکه تمام عمرمون منتظریم ببینیم فردا چی میشه.بعد اسم این انتظار و حسرت رو میذاریم امید به آینده!

اما کمپردار این قصه اینطوری فکر نمیکنه و میگه چون از آینده بی خبریم  و معلوم نیست تا کی هستیم ، بهتره که همین امروزمون رو زندگی کنیم.

حالا اگه شما هم دلتون میخواد که ون غزال پر قدرت داشته باشین، بهتون دیدن این فیلم کوتاه رو پیشنهاد میکنم.

 

 

اگه با دیدن این فیلم تصمیم دارید سفر با کمپر رو شروع کنید و یا سوالی دارین ، میتونید به صفحه مشاوره ما سر بزنید.

نظر شما چیه؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.