کامیونت یا اتوکمپینگ؟

کامیونت های باری مناسب ترین گزینه برای کمپر شدن

کامیونت مسقف فلزی یا اتوکمپینگ؟

معمولا عکس های زیبای سفر با کمپر رو که تماشا می کنیم ، مربوط به یه زوج هستن. یعنی دونفر همدل و همراه که با یه ون سفر می کنن. اما وقتی تعدادتون زیاد باشه و به اصطلاح عیالوار باشین قطعا ون گزینه مناسبی برای کمپر شدن نیست. اینجور موقع ها ماشین های باری گزینه مناسبی هستند ، چون می تونین براش اتاق بزرگ بسازین.

رادیو کمپر پیرو درخواست شما توی کامنت ها، اینبار به سراغ یه کامیونت باری رفت . این ماشین چینیه و در بحث حمل و نقل عمومی ظاهرا زیاد خاطرخواه نداره. اما صاحب این کمپر چون خودش راننده ماشین سنگین بوده ، این ماشین رو برای کمپر انتخاب کرده. آقای کرباسی صفر تا صد این کمپر رو خودش ساخته.

برای دیدن تجهیزات داخلی کمپر به بخش کمپرهای ایرانی مراجعه کنین .

در بخشی از گفتگو از آقای کرباسی این سوال رو مطرح کردیم:

 

آمیکو از کجا به ذهنت رسید ؟ چه بررسی هایی کردی که رسیدی به آمیکو؟

توی اینترنت این ور اون ور سرچ کردم  ماشینی که بخواد تراک کمپر باشه  و دماغ دار باشه چیه ؟ بی دماغ نمی شه چون اتاقش بلندمی شه و دسترسی به موتور سخته  ولی دماغ دار دسترسی به عقب و جلو راحته. دریچه پشت رو ور می داری . از عقب به جلوی اتاق راننده راه داره ، راحت می تونی بری و بیای .حالت ون  می شه .

یعنی پشت این یه اتاق بسته س؟

بله . دماغ دارها بسته س پشت شون ، تیکه پشت که دوتا شیشه اس رو  با سنگ فرز می بریم و  ورمی داریم .

آهان افتادی به جونش ؟

بله . بردیم و این اتاق رو  ساختیم .

در واقعا اتصال طوری هست اگه یه زمانی بخوای اتاق برداری راحت باشه؟

بله

کامیونت یا اتوکمپینگ؟

کامیونت مسقف فلزی یا اتوکمپینگ؟

توی این برنامه همدلی و همراهی همسر آقای کرباسی برای سفرها جالب بود . این گفتگو کنار کشتی یونانی در جزیره  کیش برگزار شد. کمپر اینقدر بزرگ بود که برای اولین بار استودیو و تجهیزاتش راحت چیده شد.

توی این گفتگو به سوالات شما که قبلا برامون در صفحه اینستاگرام رادیوکمپر  مطرح کرده بودین پرداختیم . شما می تونین بعد از تماشای گفتگوی کامل ، بازهم اگه سوال یا پیشنهادی داشتین برامون کامنت بذارین.

 

نظر شما چیه؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.