اویکو دیلی ۵۰C11

دوچرخه و کمپر

وقتی نیاز واقعی از سفر رو بدونین، خیلی راحت می تونین برای انتخاب ماشین تصمیم بگیرین. حتی مهم‌تر از اون می دونین که چه نقشه‌ایی باید برای داخل کمپر داشته باشین.

بعضی از دوچرخه سوارها دوست دارن در یک جغرافیای دوردست دوچرخه داشته باشن و رکاب زدن رو از اونجا شروع کنن. مثلا توی زمستون رکاب زدن توی جنوب کشور واقعا لذت بخشه یا در تابستون، استان اردبیل جاهای بکری داره که دوچرخه سواری اونجاها واجبه.

چه جوری دوچرخه رو ببرم؟

هواپیما، قطار، اتوبوس، سواری و خلاصه ترفندهای مختلفی وجود داره که دوچرخه رو بسته بندی کنین و در مقصد شروع به رکاب زدن کنین اما حمل دوچرخه با کمپر قضیه اش خیلی فرق داره.

اولا هیچ جور ممکن نیست که زمان حمل دوچرخه آسیب ببینه، چون جای مناسبی براش طراحی کردین.

دوم اینکه وقتی بدونین بلافاصله بعد از رکاب زدن می‌تونین توی کمپرتون دوش آبگرم بگیرین و بعد بشینین یه فیلم باحال توی کمپر تماشا کنین، داستان متفاوت میشه !

دوچرخه رو کجا بذارم؟

مرسوم‌ترین راه برای حمل دوچرخه با کمپر، استفاده از پایه‌هائیه که پشت یا جلوی کمپر نصب می‌شن و راحت می شه با کمک اونها دوچرخه رو آویزون کرد. این در صورتیه که دوچرخه شما قیمت زیادی نداشته باشه و یا اینکه شما حساس نباشین.

معمولا دوچرخه‌هایی رو بیرون کمپر می‌ذارن که قراره در زمان‌هایی خاص مثل خرید جزیی یا رکاب زدن معمولی ازش استفاده بشه. بنابراین اگه خاک، بارون و آفتاب بهش بخوره زیاد نگرانش نمی شین.

اویکو دیلی سی 11

بعضی‌ها هم هستن که چون جا ندارن دوچرخه رو روی باربند کمپر می بندن. این برای وقتیه که دوچرخه کاربرد دائمی نداره و متناسب با برخی از سفرها حمل می‌شه. مشتری واقعیش هم اغلب بچه‌ها هستند که پدر باباها رو درمیارن ! چون هی باید برن بالا و بیان پایین!

اما اگه دوچرخه حرفه ایی دارین و قیمتش هم سر به فلک داره، قطعا باید اونو توی کمپر بذارین. برای همین اولش گفتم اگه بدونین نیاز واقعی تون از سفر چیه، دیگه هر نقشه ایی رو نمی تونین برای مبلمان داخلی کمپر در نظر بگیرین.

اویکو دیلی ۵۰C11…

این تازه یک قلم وسیله اس که اگه درباره اون درست تحقیق نکرده باشین، هزینه خرید و تجهیز رو بیشتر می کنه. پیشنهاد می کنیم اگه سوالاتی درباره خرید یا تجهیز کمپر دارین سری به بخش مشاوره سایت بزنین.

توی این مستند، کمپری از نوع اویکو دیلی ۵۰C11 رو میبینید که متعلق به زوجی با ذوقه! دو همسفر که دوچرخه سوار هستن و از ترفند ریل برای حمل دوچرخه استفاده کردن.

 


همه چیز در باره‌ی کمپر

درسته، این دقیقا چیزیه که اگر به کمپر علاقه دارید یا دنبال کسب اطلاعات کامل و درست و درمون از کمپرها هستین، باید ببینید.

وارد دوره آموزشی بشید؛ اول ویدئویی که هست رو ببینید و در ادامه برید سراغ فصل اول و باقی ماجرا؛ مطمئنم خیلی چیزهای خوب یاد می‌گیرید و اینجوری جلوی ضرر رو خواهید گرفت.

دوره آموزشی همه چیز در باره‌ی کمپر



راستی، می‌تونید از طریق «درخواست مشاوره» و تکمیل یه فرم ساده، از ما مشاوره بگیرید و خیالتون راحت باشه که بهتون اطلاعات درست و دقیق در باره‌ی کمپر داده میشه.

نظر شما چیه؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.