لطفا کمپر نخرید!

کمپر برای چه کسانی مناسب نیست؟

سفر با کمپر آرزوی خیلی هاست. مخصوصا وقتی عکس‌های خوش رنگ و لعابش رو توی شبکه‌های اجتماعی تماشا می‌کنین. اما چرا گفتیم لطفا کمپر نخرید!

در جواب باید بگیم همون مثل قدیمی که می‌گه صدای دهل از دور خوشه اینجا هم صدق می‌کنه.

سفر با کمپر مشخصات خاص خودش رو داره و تا زمانیکه کشف نکنین که ویژگی آدمهای این نوع از سفر رو دارین‌، نباید براش اقدامی کنین.

آدم‌های کمپری چه ویژگی‌هایی دارند؟

اولین و مهم‌ترین نکته اینه که اونا سبک زندگی‌شون مبتنی بر سفره. یعنی خیلی از زمان‌های سال در سفر هستند مگه خلافش ثابت بشه. شما تصور کنین چند صد میلیون پول بدی و یه کاروان مسافرتی بخری، بعد فقط ایام محدودی باهاش سفر بری!

موضوع دوم ظرفیت سنجیه. یعنی بدونی چقدر شما و کسی که قراره شما رو همراهی کنه اهل مسافرته. اونم بدون هتل و دوش آبگرم!

درسته که کمپر تمام لوازم خونه رو همراهش داره. منتهی گاهی اوقات پیش میاد که مخزن آب تموم شده و شما دسترسی به آب برای استحمام نداری یا ممکنه گاز اجاق تموم شده باشه و نتونی پخت و پز خونگی داشته باشی.

برای این کار پیشنهاد می‌کنیم برنامه جدید رادیو کمپر رو که به همین موضوع اختصاص داره تماشا کنین. در برنامه جدید با کسی گفتگو کردیم که ماشین شاسی بلندش رو به عشق خریدن کمپر فروخته و بعد از کلی گشتن، ون مورد علاقه‌اش رو پیدا کرده.

همه چیز طبق نقشه دلخواهش پیش رفته جز یه مورد که بسیار حیاتی بوده اما طرف بهش توجه نداشته. عدم همراهی همسرش برای سفر با کمپر!

لطفا کمپر نخرید!

قبل از خرید کاروان چیکار کنیم؟

با هر وسیله‌ای که دارین همسفر کمپرها بشین. اونا علاوه بر تجربه های خوب، معمولا تو سفر برای گفتگو وقت آزاد دارن.

پیشنهاد می‌کنیم خوب به حرفاشون گوش کنین و به همه چیز واقعی نگاه کنین نه رویایی.

این روش باعث می‌شه که شما با آزمون و خطای کمتری به کمپرداری فکر کنین.

اگر هم دوست داشتین قبل از خرید یه سفر با کمپر داشته باشین، پیشنهاد می‌کنیم یه سر به بخش مشاوره رادیو کمپر بزنین و اونجا کمپر مورد علاقه تون رو انتخاب کنین.

در بخش مشاوره این امکان رو براتون فراهم کردیم تا به همراه یه مربی با خودرویی که شناخت کمتری ازش دارین سفر برین و تمام اطلاعات لازم رو بدست بیارین .


همه چیز در باره‌ی کمپر

درسته، این دقیقا چیزیه که اگر به کمپر علاقه دارید یا دنبال کسب اطلاعات کامل و درست و درمون از کمپرها هستین، باید ببینید.

وارد دوره آموزشی بشید؛ اول ویدئویی که هست رو ببینید و در ادامه برید سراغ فصل اول و باقی ماجرا؛ مطمئنم خیلی چیزهای خوب یاد می‌گیرید.

دوره آموزشی همه چیز در باره‌ی کمپر



راستی، می‌تونید از طریق «درخواست مشاوره» و تکمیل یه فرم ساده، از ما مشاوره بگیرید و خیالتون راحت باشه که بهتون اطلاعات درست و دقیق در باره‌ی کمپر داده میشه.

نظر شما چیه؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.