مراقب کمپر خود باشید

برای جلوگیری از سرقت کمپر چه کنیم؟

کمپر مهم تر است یا لوازم کمپر؟

برای دزد فرقی نداره که ماشین کمپر باشه یا سواری معمولی . دزد دنبال فرصتی می گرده تا از بی توجهی ما سوء استفاده کنه.پس مراقب کمپر خود باشید.

توی سفری با کمپر به ارمنستان ، مشغول تعمیرات جزیی مثل تعویض لامپ، باز کردن سیفون آشپزخانه و سفت کردن قالپاق چرخ بودم، جعبه آچار جلوی ماشین باز بود و هرازگاهی آچار مورد نیاز رو بر می داشتم و کار رو پیش می بردم. جالبه بدونین که دو تا کمپر بودیم که کنار هم پارک کرده بودیم . برای استراحت کوتاه و نوشیدن چایی. رفتم کنار در ریلی کمپر . فاصله ما تا جلوی ماشین کمتر از سه متر بود. وقتی دوباره مشغول کار شدم متوجه شدم که جعبه کامل آچار رو بردن!!

من خوش شانس بودم که یه کمپر دیگه همراهم بود و در طول سفر اگه نیاز به آچار پیدا می کردم از اونا می گرفتم . منتهی تصور کنین یه وسیله قابل استفاده رو ببرن و تنها باشین، اونوقت می خواهیم چیکار کنیم؟

اینا صحبت های یه کمپرسوار با رادیو کمپر بود. آقای ظهیری معتقده کمپر خونه آدمه و نباید بی هوا ولش کنیم.

مراقب کمپر خود باشید

مراقب کمپر خود باشید !

آیا ما از شر دزد می توانیم در امان باشیم؟

با توجه به شرایط اقتصادی و گرفتاری ها قطعا باید بگیم که دزد همیشه هست، مگه خلافش ثابت بشه. مهم ترین کاری که ما

می تونیم انجام بدیم جمع کردن حواسه. یعنی اگه ما انواع قفل و سیستم هوشمند هم داریم ، نباید گول بخوریم چون ممکنه در چشم به هم زدنی متضرر بشیم. شاهد مثال گزارشیه که رادیو کمپر از سرقت یک کمپر تهیه کرده.

صاحب کمپر تجربه بسیار بالا در سفر و کمپر داری داشته و از همه مهم تر به لحاظ ایمنی امکانات کامل داشته اما کمپرش رو دزدیدن

توی گزارش درباره برخی از راهکارها که بتونه جلوی سرقت رو بگیره صحبت کردیم.

شما چی؟  شما تو این زمینه  تجربه تلخی داشتین؟ برای جلوگیری از تکرار تلخی چه پیشنهادی دارین؟ لطفا برامون کامنت بذارین.

نظر شما چیه؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.