برگزاری بزرگترین همایش کمپری

چهارمین همایش ملی کمپینگ و کاروانینگ در شیراز برگزار شد.

تخت جمشید دو روز میزبان کمپرهای ایرانی شد برای برگزاری بزرگترین همایش کمپری

توی این همایش کمپری، نزدیک به سیصد تا کمپر از سراسر کشور دور هم جمع شدن. میهمان ویژه این همایش وزیر گردشگری بود. البته مسئولین و مدیران استان فارس هم از این همایش دیدن کردن.

مشکل اصلی کمپرسوران چیست؟

مشکل تردد، تعویض پلاک، بیمه و معاینه فنی از موضوعاتی بود که رادیو کمپر در گفتگو با آقای ضرغامی وزیر گردشگری، آقای صوفی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و آقای رشیدی نماینده مردم مرودشت در مجلس، به اونا پرداخت.

آقای ضرغامی گفت: با یه جمع باحال، خوش سلیقه، طراح، معمار و با انگیزه آشنا شدم. هر کس این جمع رو نگاه می‌کنه، انگیزه زندگی پیدا می‌کنه. همیشه برام مساله بود که چقدر خوبه خانواده‌ها با این کاروانها برن زندگی کنند. من فکر نمی‌کردم که این ایده من اینقدر متنوع در حال اجرا هست.

برگزاری بزرگترین همایش کمپری

برگزاری بزرگترین همایش کمپری

این همایش ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار شد. علاقمندان زیادی علاوه بر استان فارس از سراسر کشور برای بازدید اومدن. نکته جالب توجه حضور فعالان حوزه سفر و گردشگری بود.

توی این همایش دوچرخه سوارها، موتور سوارها و کسانی که پیاده سفر می‌کنن هم برای تماشای کمپرها و گفتگو با کمپردارها حضور پیدا کردند. برای اولین بار توی این همایش موضوع کمپر رو با نماینده مجلس هم درمیون گذاشتیم.

آقای جلال رشیدی نماینده مرودشت که برای بازدید به این همایش اومده بود به رادیو کمپر گفت: من خودم به کمپر خیلی علاقه دارم. برای مشکل شما با عزیزان راهور جلسه می ذارم و بررسی می کنیم که چطور می‌شه از مسیر قانون چالش شما رو حل کرد.

چهارمین همایش خودروهای مسافرتی در مسیر مثلث گردشگری ایران افتتاح شد. قراره بعد از شیراز دو همایش دیگه در اصفهان و یزد هم برگزار بشه تا سه راس این مثلث کامل بشه.

توی این همایش آقای یگانه، مسئول حوزه اتومبیلرانی استان فارس خیلی زحمت کشید. با همراهی استانداری، شهرداری و میراث فرهنگی، کمپرسوارها دو روز گشت شهری توی شیراز داشتن و ضیافت شام شهرداری هم، حسن ختام این همایش بود.

برگزاری بزرگترین همایش کمپری

گزارش کامل این همایش رو بصورت تصویری تماشا کنین. اگه نظر یا پیشنهادی هم داشتین برای ما کامنت بذارین، خوشحال می‌شیم.

 


همه چیز در باره‌ی کمپر

درسته، این دقیقا چیزیه که اگر به کمپر علاقه دارید یا دنبال کسب اطلاعات کامل و درست و درمون از کمپرها هستین، باید ببینید.

وارد دوره آموزشی بشید؛ اول ویدئویی که هست رو ببینید و در ادامه برید سراغ فصل اول و باقی ماجرا؛ مطمئنم خیلی چیزهای خوب یاد می‌گیرید.

دوره آموزشی همه چیز در باره‌ی کمپر



راستی، می‌تونید از طریق «درخواست مشاوره» و تکمیل یه فرم ساده، از ما مشاوره بگیرید و خیالتون راحت باشه که بهتون اطلاعات درست و دقیق در باره‌ی کمپر داده میشه.

نظر شما چیه؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.