همدان میزبان رادیوکمپر شد

رادیوکمپر به جشنواره بین المللی تاتر کودک و نوجوان رفت

همیشه گفتیم لذت سفر نباید یک طرفه باشه . اگه به مقصدی سفر می کنیم باید برای مردمان اون منطقه هم  یه توشه ایی داشته باشیم . بعضیا سعی می کنند مهارتی رو که بلد هستند به دیگران آموزش بدهن. مثل مهدی ریوندی که با کمپرش سفر می کنه تا بچه های سیستان و بلوچستان آموزش ببینن. مهدی با اسباب و لوازمی که همراهش داره به بچه ها درس می ده.

ایجاد لحظه های خوب سفر یکی از دغدغه های رادیو کمپره. ما سعی می کنیم با رویدادهایی که برگزار می کنیم اهالی یک منطقه رو سرگرم کنیم . البته خیلی وقتها تجربه فرهنگی و زیست اونها رو تبدیل به پادکست و برنامه  کردیم و در اختیار رسانه ها گذاشتیم تا دیگران هم استفاده کنند. شما می تونین راه کست های ما رو گوش کنین.

 

در بیست و هفتمین جشنواره تاتر کودک و نوجوان پیشنهاد کردیم که به جای اجرای برنامه در شهر همدان، اجرای خودمون رو به روستاهای اطراف ببریم . با توجه به علاقه کودکان و نوجوانان به نمایش و بازی ، رادیوکمپر کارگاه نمایش رادیویی رو با ابزار بازی برای بچه ها برگزار کرد.

در بخش بازی آقای علی جانب اللهی بعنوان بازیگر  همراه رادیو کمپر شد و ما سعی کردیم خیال بچه ها رو به پرواز در بیاریم و ببریمشون سفر.

همدان میزبان رادیوکمپر شد

همدان میزبان رادیوکمپر شد

رادیو کمپر در طول هفت روز جشنواره ، هر روز در نقطه ایی کمپ می کرد و متناسب با نیاز بچه ها شکلی از اجرا رو براشون ارائه می کرد. مثلا در یک اجرا بچه ها قصه گفتن و ما به وسیله صدا و افکت بهش جون دادیم . در اجرای دیگه سعی کردیم  توجه بچه ها رو به صداهای اطرافشون جلب کنیم و بر اساس نیازهای محیط زندگی شون کمک شون کردیم تا قصه بگن و بعد اونا رو ضبط کردیم و پخش مجددش ، لحظات عجیبی رو براشون ایجاد کرد

در حال حاضر رادیوکمپر در حال آماده سازی یک پرفورمنس نمایشی با محور صدا هست . توی این اجرا، کمپر محور ماجراست. مقصد این اجرا هر شهر و کشوری می تونه باشه. برای اینکه با ما و کارهامون بیشتر آشنا بشین ، پیشنهاد می کنیم بخش درباره رادیوکمپر رو یه نگاه بندازین.

اگه تمایل دارین برنامه های رادیو کمپر رو تماشا کنین، یا دغدغه ایی دارین که دوست دارین در قالب برنامه رادیوکمپر در منطقه شما اجرا بشه ، برامون کامنت بذارین.

نظر شما چیه؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.