آخرین سفر آرش میراحمدی

آرش اتفاقی وارد دنیای طنز شده بوده و اتفاقا بازی‌های جدی رو بیشتر دوست داره

 

سفر با آرش میراحمدی چالش عجیبی داشت چون قرار بود یه ناخوش احوال رو ببریم سفر اونم بدون مقصد و مشخص بودن مسیر.

اولین بار که بهش پیشنهاد دادیم همراهی نکرد چون اوضاع جسمی خوبی نداشت اما وقتی اصرار کردیم که شاید سفر حالت رو خوب کنه پذیرفت

خرداد ماه صبح رفتیم اطراف میدون آزادی توی یه شهرکی، دنبال آرش. این اولین مواجهه من با آرش بود؛ باهاش تماس گرفتیم و گفتیم که منتظرتیم.

احسان لهراسبی که با من کارگردانی مشترک این پروژه رو انجام می‌داد درباره خلق و خوی آرش و شرایطش یه چیزهایی بهم گفته بود و من توی فاصله اومدنش تا پایین داشتم خودم رو برای اولین برخورد آماده می‌کردم.

آرش برخلاف بازی‌هایی که ازش دیده بودم سرعت نسبتا کندی داشت و یواش حرف می‌زد.

معلوم بود که بیماری اذیتش می‌کنه ولی چیزی که مهم بود عدم توجه‌اش به حال جسمی‌اش بود، برای همین از همون شروع ماجرا شوخی‌های آرش در کلام شروع شد. 

وقتی وارد کمپر شد ذوق عجیبی داشت و البته این نوع برخورد برای من طبیعی بود.

آرش پیشنهاد کرد که به سمت طالقان سفر کنیم اما من گفتم چون همه جور امکانات همراهمون هست بیا بداهه سفر کنیم و اجازه بدیم که بازی مقصد و مسیر رو برای ما مشخص کنه، اون هم با اکراه پذیرفت.

قرار شد تاس بندازیم تا مقدار مسافت مشخص بشه و توی بازی مار و پله تعیین کنیم که از کدوم خروجی تهران خارج بشیم.

سال‌ها سفر با کمپر بهم یاد داده بود که چه جوری برای مهمون‌هام برنامه‌ریزی کنم اما آرش قضیه‌اش فرق داشت. من با یه بیمار روبرو بودم که قرار بود بهش خوش بگذره.

خودش نمی‌دونست که چرا سیستم گوارشش بهم ریخته و دل درد داره!

حدس‌هایی می‌زد که مثلا یه شب توی یه مهمونی پرخوری کرده و بعد از اون حالش خراب شده اما جالبه که می‌گفت چند تا دکتر هم رفته که نتونستن تشخیص بدن و حالش رو خوب کنن. 

من در مسیر سفر مدام ذهنم درگیر پیدا کردن یه طبیب سنتی در مسیر بود.

اولین توقف ما با توجه به چیزی که تاس و شانس آرش گفته بود حدود شصت کیلومتر از تهران بود، کنار یه تونل بغل رودخونه.

طبق الگوی سفر، آرش باید غذا می‌پخت. خودش یه بودجه مشخصی رو خواسته بود و بر همون مبنا هم از درخونه شون خرید کرده بود و اولین وعده غذایی برامون شونگول پارتا درست کرد که دستور پختش رو توی ویدیو می تونین تماشا کنین.

بعد از نهار که حرکت کردیم به یه دو راهی رسیدیم و برای من جالب بود که آرش به جای انتخاب مسیر اصلی پیشنهاد کرد تا از مسیر فرعی بریم.

آرش میراحمدی و صادق داوری‌فر
سمت راست: صدق داوری‌فر از رادیو کمپر و سمت چپ: آرش میراحمدی | صبح روز پس از شروع سفر

 

طبیعت کار خودش رو کرده بود؛ آرش هر لحظه که جلوتر می‌رفت برخلاف درد جسمی که داشت حال روحی خوبی پیدا می‌کرد و لحظه اوج ماجرا زمانی بود که ما اتفاقی به یه آبشار رسیدیم؛ اونجا آرش از خود بی‌خود شد.

بداهه سفر کردن سختی‌ها و لذت خودش رو داره اما از همه اینا مهم‌تر اینه که تو وقتی دنبال یه هدفی هستی همه چیز دست به دست هم می‌ده تا نشونه‌های درست بودن ایده‌ات رو ببینی و ما دیدیم.

در مسیر فرعی کوهستان ما با دونفر روبرو شدیم که تخصص‌شون جمع کردن گیاه‌های دارویی بود و وقتی ماجرای آرش رو بهشون گفتیم بلافاصله رفتن روی یه تپه و یه سری گیاه برامون جمع کردن تا دم کنیم.

کمپر ماشین شب نیست اصلا کسی که با کمپر سفر می‌‌کنه قراره جاده و زیبایی‌هاش رو ببینه 

آخرین سفر آرش میراحمدی

غروب که شد تصمیم گرفتیم یه جا کمپ کنیم و ادامه مسیری رو که تاس قرار بود بهمون بگه رو در دل روشنایی روز بریم.

دم نوش و البته بازم طبیعت کار خودش رو کرد؛ آرش برخلاف تصاویری که صبح ازش گرفته بودیم روحیه بهتری پیدا کرده بود.

اینکه ما بلاخره به کجا رسیدیم و چه اتفاقاتی افتاد رو پیشنهاد می‌کنم که ویدیوی سفرمون رو حتما تماشا کنین.

خلاصه‌ی این سفر رو از اینجا ببینید:

 

اما من به کشف جالبی درباره آرش میراحمدی رسیدم. آرش اتفاقی وارد دنیای طنز شده بوده و اتفاقا بازی‌های جدی رو بیشتر دوست داره اما انگار کسی این توانایی اونو جدی نگرفته.

آرش با توجه به چهره‌ایی که پیدا کرده حواسش به مسئولیت اجتماعی‌اش هست و کارهای عام المنفعه انجام می‌ده و اینکه آرش خیلی خوش مسافرته و هیچ جای سفر بیماری‌اش رو به رومون نیاورد و اتفاقا سعی کرد که به همه‌مون خوش بگذره.

اگه سفر با آرش براتون جذاب بود اونو به دیگران هم معرفی کنین.

گفت و گوی کامل رو در کانال یوتیوب رادیو کمپر ببینید


همه چیز در باره‌ی کمپر

درسته، این دقیقا چیزیه که اگر به کمپر علاقه دارید یا دنبال کسب اطلاعات کامل و درست و درمون از کمپرها هستین، باید ببینید.

اگه درباره کمپر اطلاعات دقیقی ندارین پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید بسته کامل «همه چیز درباره‌ی کمپر» رو تماشا کنین و در ادامه برید سراغ فصل اول و باقی ماجرا؛ مطمئنم خیلی چیزهای خوب یاد می‌گیرید و بعد تصمیم بگیرین. مطمئن باشین اینجوری خیلی جلوی ضرر رو می‌گیرین!

دوره آموزشی همه چیز در باره‌ی کمپر



راستی، می‌تونید از طریق «درخواست مشاوره» و تکمیل یه فرم ساده، از ما مشاوره بگیرید و خیالتون راحت باشه که بهتون اطلاعات درست و دقیق در باره‌ی کمپر داده میشه.

نظر شما چیه؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.