مدرسه یا سفر؟

چالشی به نام مدرسه در سفر

وقتی صحبت از زندگی در سفر می‌شه، اولین سوالی که مطرحه ادامه تحصیل بچه‌هاس. برای همین اغلب علاقمندان به سفر در طی سال روی تعطیلات برنامه ریزی می کنند. شلوغی و گرونی هم جزو شرایط این مدل سفر کردنه.

در واقع وقتی همه یه نوروز و آخر تابستون فرصت مناسبی برای مسافرت پیدا می‌کنند، چاره‌ایی ندارند که این شرایط رو بپذیرند.

اما سوال اساسی اینه که آیا واقعا مدرسه بچه‌ها مانع اصلی برای مسافرت نرفتنه؟

درباره آموزش یا پرورش صحبت های زیادی شده و خیلی‌ها معتقدن که توی کشور ما به جای پرورش، بچه ها بیشتر با آموزش مستقیم دست و پنجه نرم می‌کنند، آموزش‌هایی که تقریبا بعد از پایان تحصیل کاربرد زیادی توی زندگی پیدا نمی‌کنن. چقدر آدمهایی می شناسیم که مدرک دانشگاهی دارند اما بیکار هستن یا کار مرتبط با مدرکشون ندارن.

شاید به همین دلیله که بعضی از خانواده ها با رویکرد مهارت آموزی، بچه هاشون رو مدرسه نمی‌فرستند و خودشون مسئولیت آموزش و پرورش فرزندانشون رو بعهده می‌گیرن.

مدرسه یا سفر؟

 توی راه کست شماره یک، چالش یه خانواده رو می شنوین که عاشق سفر هستند اما مساله اصلی اونها مدرسه بچه شونه. یعنی باید بین ادامه درس خوندن و سفر یکی رو انتخاب کنند.

نظر شما درباره این موضوع چیه؟ به نظرتون نمی شه مدرسه رو تبدیل به سفر کرد؟ اگه تجربه یا سوالی در این خصوص دارین برامون کامنت بذارین


همه چیز در باره‌ی کمپر

درسته، این دقیقا چیزیه که اگر به کمپر علاقه دارید یا دنبال کسب اطلاعات کامل و درست و درمون از کمپرها هستین، باید ببینید.

وارد دوره آموزشی بشید؛ اول ویدئویی که هست رو ببینید و در ادامه برید سراغ فصل اول و باقی ماجرا؛ مطمئنم خیلی چیزهای خوب یاد می‌گیرید.

دوره آموزشی همه چیز در باره‌ی کمپر



راستی، می‌تونید از طریق «درخواست مشاوره» و تکمیل یه فرم ساده، از ما مشاوره بگیرید و خیالتون راحت باشه که بهتون اطلاعات درست و دقیق در باره‌ی کمپر داده میشه.

نظر شما چیه؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.